.....

Ja så va det de här med att skriva oftare. Går väl sådär..haha..
Denna veckan känns fulltecknad. Idag va det jobb och sen frisören, i flera timmar! Ajaj! Jag som skulle städa lägenheten :( Ta de imorgon istället. Imon är det inte så mycket mer än Linnealunken (måste ju ställa upp när kommunen betalar) :P och så städ förstås. På onsdag blir det systemet, fixa klart presenten till mamma och sen jobb. Torsdag bli att hem och sova och sen vid kvart i 1 ska jag vara nere vid åkrahäll och ta emot Hanna och Chrille som tar studenten. Fredag sen är det 45 års kalas för mamma och vid 7 på lördag morgon ska jag jobba. Blä!

Men man överlever säkert det också. Blir ju fest på torsdag iaf :)

Näe nu ska jag kolla på ett bra avsnitt av BOB och sen lägga mig, tror jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0