Fast Tjänst!

Vilken jävla vecka det har varit. Slutade vid 7.15 i måndags morse i hanemåla och såg fram emot en veckas ledighet. Tyvärr hann jag inte vara ledig mer än fram till 7.00 på tisdags morgonen. Då va de jobb på morgonstigen som gällde. På onsdagen va det en dagtur på m.stigen och på torsdagen jobbade jag kvällen och sen jouren fram till 12.00 på fredagen. Då såg jag ett slut på eländet men tror ni det va det?! Näe såklart inte. Allt blev bara värre. Hade sagt att jag inte kunde jobba lördagen eftersom jag skulle på en grillfest men den fick jag ställa in och istället jobba mellan 15.00 på lördagen till 12.00 på söndagen. Blä! Och imon börja jag en vecka med 5 nätter nere i hanemåla!
   Som om det inte skulle vara nog så sa chefen i fredags att jag har kommit upp i tillräckligt med LAS-dagar och har därför fått en fast tjänst i Nybro kommun. Tyvärr finns tydligen inga tjänster att erbjuda så..får väl se vad som händer...

Kommentarer
Postat av: Stoffe

vart jobbar du?

2008-07-09 @ 11:09:36
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/
Postat av: Suss

Natt på ett gruppboende..

2008-07-11 @ 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0