Ojdå!

Tjenixen alla glada!

Sitter och kollar på film nu och väntar på att tröttheten ska komma smygande. Det är väl ett utav mina största problem här i livet, sömnen. Men så blir det väl om man jobbar vaken natt. Jaja skitsamma, faller knappast ner död nu bara för det :p

Så medans jag satt här och filosoferade så kom jag på att det va fruktansvärt länge sen jag skrev här. Det är nästan pinsamt. Måste ta tag i det och bli flitigare! Så då va det bestämt.

Fyller år om en dryg vecka så tänkte ha fest på fredagen. Får väl se vilka som kommer och hur det kommer arta sig. Ska bli spännande. Gillar inte att ha fest, fast det är roligt att gå på fest och eftersom det är jag som fyller kan jag väl nappast be någon annan om att ha festen?! Haha.

Nähä, nu ska jag se klart på sista avsnittet av Rescue Me och sen sova tror jag. Ska ju faktist jobba tre nätter i helgen så hinner ju vara vaken om nätterna då.

Gónatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur gick det med den där flitigheten i bloggandet?

2008-03-12 @ 22:16:54
URL: http://quadrifolium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0